Kontakt

 tel: 500259615

biuro@autobea.pl

Regulamin Zakupów

Regulamin zakupów

1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.

2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

3. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.

4. Na wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie wystawiamy faktury VAT lub paragon.

5. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu.

6. Możliwe są następujące formy płatności: Za pobraniem - zapłata przy odbiorze towaru gotówką kurierowi lub na poczcie. Przelewem. Rezerwujemy towar w naszym magazynie i przesyłamy e-mail zawierający nasz numer rachunku bankowego. Po zaksięgowaniu wpłaty towar pakujemy i wysyłamy.  Dodatkowe koszty związane z poszczególnymi formami płatności określone są w cenniku transportu.

7. Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który potrzebujemy, aby skompletować zamówione towary i zrealizować wysyłkę. W przypadku, gdy czas realizacji byłby dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się z kupującym, aby potwierdzić realizację zamówienia oraz uzgodnić propozycję terminu. W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu, a w przypadku płatności ratalnej - o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej. Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 2-5 dni. Firma kurierska dostarcza przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych po wysyłce z naszego magazynu. Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostawie przesyłek przez Pocztę Polską i firmy kurierskie.

8. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z protokołem niezgodności, a także ewentualne oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać do sklepu.

9. Ustosunkowujemy się do żądań Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała opinii uprawnionego rzeczoznawcy lub ekspertyzy firmy zewnętrznej, termin ten może zostać wydłużony do 30 dni. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, żądanie za uzasadnione.

10. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.

11. W przypadku rezygnacji i odstąpienie od umowy wszystkie koszty wysyłki i odesłania towaru oraz koszty manipulacyjne ponosi klient.

ZWROT TOWARU-ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Informacja dla klientów którzy zakupili towar w naszym sklepie przed 25.12.2014

Masz 10 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.
Zwrot towaru do siedziby firmy klient ponosi na własny koszt.
Istnieje konieczność wysłania odstąpienia od umowy na piśmie.
Zwroty towaru przyjmujemy tylko dobrze zabezpieczone wraz z dowodem zakupu.
Klient ma 3 miesiące na odstąpienie od umowy – jeśli sprzedający nie poinformuje o możliwości zwrotu towaru.



Zmiany dla klientów którzy dokonali zakupów po 25.12.2014

Masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.
Na mocy ustawy o zwrocie towaru Art. 12 ustawy o prawach konsumenta informujemy iż "Zwrot towaru do naszej siedziby klient ponosi na własny koszt."
Jednocześnie informujemy iż koszty przesyłki produktów ponad gabarytowych i delikatnych mogą być wyższe.
Zwroty towaru przyjmujemy tylko dobrze zabezpieczone w fabrycznym opakowaniu wraz z dowodem zakupu.
Możesz poinformować sprzedającego o odstąpieniu od umowy mailem, wypełniając formularz online lub składając oświadczenie na piśmie. 

12. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

Opis procedury reklamacyjnej:
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem emailowym lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
wszelkie okoliczności uzasadniające reklamacje

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Kupujący w ciągu 14 dni od daty otrzymania musi ustosunkować się do odpowiedzi na reklamację.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Reklamacje należy składać niezwłocznie po zaistnieniu zdarzenia budzącego zastrzeżenia nie dłużej jednak niż 14 dni.
Reklamacja nie dotyczy wad widocznych tkwiących w produkcie. Taką sytuację należy zgłosić niezwłocznie w dniu otrzymania przesyłki.
Do obowiązku klienta należy dokładnie sprawdzić przesyłkę przy kurierze tak aby uniknąć ewentualnych roszczeń związanych z uszkodzeniem w transporcie, niekompletną dostawą, oraz wykryciem widocznych wad.
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń lakieru jezeli wada nie została wykryta w dniu dostarczenia przesyłki.
Na mocy ustawy o informujemy iż klient przesyła towar do reklamacji na własny koszt. W ramach gwarancji nasza firma przekazuje towar do reklamacji do producenta. Gwarancją nie są objęte produkty montowane w nieautoryzowanym warsztacie .
Producent zastrzega sobie prawo do rozpatrzenia reklamacji do 30 dni z możliwością przedłużenia.
Gwarancją są objęte wady fizyczne nie ujawnione w dniu zakupu, jeżeli ujawnią się one w ciągu 2 miesięcy od daty zakupu.

Jednocześnie informujemy iż koszty przesyłki produktów ponad gabarytowych i delikatnych mogą być wyższe.
Zwroty towaru przyjmujemy tylko dobrze zabezpieczone w fabrycznym opakowaniu wraz z dowodem zakupu.

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim . Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl